De la bronz la argint în Rematch: O călătorie plină de provocări și speranțe

De la Bronz la Argint în Rematch: O Aventură cu Suișuri și Coborâșuri

Rematch - Jucători pe teren

Drumul meu din Bronz către Argint în Rematch a fost o adevărată aventură, plină de suișuri și coborâșuri. Am ajuns în Argint, ceea ce, evident, mă face să mă simt important. Glumeam, desigur, dar experiența a fost una memorabilă. Am întâlnit diverse provocări, unele cauzate de problemele tehnice ale jocului, cum ar fi netcode-ul instabil, iar altele din cauza jucătorilor înșiși. De exemplu, acel jucător care continua să-mi spună "bine lucrat!" după ce loveam bara porții... Știu că n-am făcut o treabă bună, e în regulă.

Sloclap și Viitorul Rematch

Dezvoltatorul Sloclap, creatorii jocurilor Sifu și Absolver, sunt dedicați îmbunătățirii continue a jocului. Într-un interviu, co-fondatorul Pierre Tarno și designerul principal Dylan Allen au discutat despre planurile lor de viitor. Printre ideile lor interesante se numără introducerea unui sistem de turnee și cluburi, moduri de joc casual și îmbunătățiri ale calității vieții, cum ar fi posibilitatea de a rămâne cu un jucător care îți place. Însă, prioritatea principală este îmbunătățirea stabilității jocului.

"În acest moment, ne concentrăm pe stabilitate", explică Allen. "Vrem să menținem jocul stabil, să nu introducem bug-uri noi, să corectăm cât mai multe bug-uri existente cât mai repede posibil și să răspundem la tot ceea ce ar putea afecta calitatea jocului."
Rematch - Acțiune din joc

"Tech-urile" și Echilibrul Jocului

O parte din această ecuație o reprezintă și tehnicile noi descoperite de jucători (numite "tech" în comunitatea jocurilor de lupte sau "tekkers" în fotbal), cum ar fi tehnica "dolphin swimming", care permitea jucătorilor să zboare pe teren ca niște pești zburători. Rapid, dar și foarte amuzant.

Această cursă a înarmărilor a fost o provocare pentru Sloclap:

"Sunt multe lucruri pe care am vrut să le facem, fie în gameplay-ul de bază, fie în sistemele pe care le-am gândit pe termen lung – și odată ce jocul ajunge în mâinile jucătorilor, vezi cum evoluează. Fac lucruri la care nu te așteptai, iar jocul a evoluat foarte rapid în mâinile jucătorilor. Ne așteptam să evolueze rapid, dar nu atât de rapid pe cât se întâmplă acum. Așa că încercăm să fim foarte atenți."

În ceea ce privește funcțiile suplimentare, în special modurile de joc opționale, Allen subliniază importanța calității:

"În toate aceste lucruri, obiectivul nostru este întotdeauna să oferim ceva de înaltă calitate și cât mai distractiv posibil. Nu vrem doar să luăm jocul, să adăugăm câteva modificări și să spunem: 'gata, e suficient'. Vrem să înțelegem cu adevărat ce ar face un nou mod de joc distractiv."

Concluzie

Personal, sunt foarte entuziasmat – atât pentru aceste noi funcții, cât și pentru a experimenta toate tehnicile noi pe care le dezvoltă comunitatea.

Câteva puncte cheie din planurile Sloclap pentru viitorul Rematch:

  • Stabilitate îmbunătățită: Eliminarea bug-urilor și asigurarea unei experiențe de joc fluide.
  • Noi moduri de joc: Dezvoltate cu accent pe calitate și distracție, nu doar simple modificări.
  • Sistem de turnee și cluburi: Pentru a facilita competiția și comunitatea.
  • Funcții "quality of life": Cum ar fi posibilitatea de a rămâne cu un jucător preferat.
  • Combaterea "tech-urilor" abuzive: Menținerea echilibrului și corectitudinii în joc.

Read more