Expansiunea Tides of Torment pentru Total War: Warhammer 3, amânată pentru sfârșitul anului

Tides of Torment, DLC-ul pentru Total War: Warhammer 3, amânat pentru sfârșitul anului

Throgg Wintertooth, King of the Trolls, versus Gotrek and Felix

Creative Assembly a anunțat amânarea lansării expansiunii Tides of Torment pentru Total War: Warhammer 3. Inițial planificată pentru vara aceasta, lansarea a fost mutată pentru o dată ulterioară din acest an, deoarece expansiunea nu îndeplinește standardele de calitate ale companiei.

Într-o postare pe blog, Adam Freeman, șeful comunității, a explicat că decizia a fost luată în urma testelor recente, care au arătat că DLC-ul nu se ridică la nivelul așteptărilor. Echipa a decis să dedice mai mult timp revizuirii conținutului și îmbunătățirii experienței de joc.

Ce promitea Tides of Torment?

Expansiunea Tides of Torment promitea introducerea lui Dechala, un lord legendar serpentin pentru facțiunea Slaanesh, precum și o nouă facțiune Norscan condusă de vrăjitorul Sayl cel Necredincios. Detalii suplimentare despre aceste facțiuni vor fi probabil amânate, la fel ca și videoclipul 'What's next', care urma să se concentreze asupra Slaanesh și Norsca.

Îmbunătățiri continue pentru Warhammer 3

Freeman și-a cerut scuze pentru faptul că 2025 este "un an mai lent" pentru comunitățile Warhammer, subliniind însă concentrarea Creative Assembly asupra îmbunătățirii conținutului existent din Warhammer 3. În martie, studioul a revizuit facțiunea Kislev, iar luna trecută a reechilibrat sistemul de obiecte magice. Aceste actualizări vor continua în lunile următoare, cu îmbunătățiri ale asediilor în iulie, optimizări pentru Tomb Kings și Lizardmen în august, și o reîmprospătare a abilităților orcilor și goblinilor. Septembrie va fi dedicat remedierilor minore, permițând echipei să se concentreze asupra actualizării 7.0 și a expansiunii Tides of Torment, care ar putea fi lansate împreună, probabil între octombrie și decembrie.

O decizie pentru calitate

Deși amânarea este dezamăgitoare, este un semn că Creative Assembly prioritizează calitatea. Având în vedere complexitatea jocului și amploarea actualizărilor anterioare, este de înțeles că Tides of Torment necesită mai mult timp de dezvoltare. Rămâne de văzut dacă așteptarea va merita, dar promisiunea unui conținut bogat și a unei experiențe de joc îmbunătățite oferă motive de optimism.

Kislev

Read more

Vicepreședintele Parlamentului European, Nicolae Ștefănuță, își declară susținerea pentru inițiativa "Stop Killing Games"

Vicepreședintele Parlamentului European își declară susținerea pentru "Stop Killing Games" Nicolae Ștefănuță, vicepreședinte al Parlamentului European, a anunțat public susținerea sa pentru inițiativa cetățenească europeană "Stop Killing Games", marcând o victorie importantă pentru acest demers. Pe 12 iulie, Ștefănuță a postat un videoclip pe Instagram Stories,

By Constantine

Vicepreședintele Parlamentului European, Nicolae Ștefănuță, își declară susținerea pentru inițiativa "Stop Killing Games"

Vicepreședintele Parlamentului European își declară susținerea pentru "Stop Killing Games" Într-o victorie importantă pentru inițiativa cetățenească europeană "Stop Killing Games", vicepreședintele Parlamentului European, Nicolae Ștefănuță, și-a declarat public susținerea. Pe 12 iulie, Ștefănuță a postat un videoclip pe Instagram Stories, anunțând că a semnat petiția și

By Constantine

Dezvăluiri despre Subnautica 2: Krafton confirmă autenticitatea documentului intern și amână lansarea

Subnautica 2 amânat pentru 2026: Krafton confirmă necesitatea unui conținut mai amplu Krafton, compania mamă a Unknown Worlds (Subnautica, Subnautica 2), a confirmat autenticitatea unui document intern scurs online, dezvăluind detalii despre progresul dezvoltării Subnautica 2 și motivele amânării lansării. Documentul, parte a unei evaluări periodice, subliniază necesitatea unui volum

By Constantine