Kingmakers: Un joc de strategie medievală cu o întorsătură modernă - Data lansării în Early Access și detalii despre gameplay
Kingmakers: Strategie medievală cu o tentă modernă - Early Access din 8 octombrie

Kingmakers, jocul care pune întrebarea "Ce s-ar întâmpla dacă ai aduce un tanc M1 Abrams într-o luptă medievală?", va intra în Early Access pe 8 octombrie. Dezvoltatorul Redemption Road a lansat primul său dev blog, care detaliază unitățile și mecanismele medievale, precum și modul în care le veți controla pe câmpul de luptă.
Unități și mecanici de joc
Jocul va lansa cu șase tipuri de unități: Spadasini, Lăncieri, Cavalerie, Arcași, Berserkeri și Oameni de arme. Majoritatea acestor unități vor putea fi îmbunătățite prin două sau trei niveluri și pot fi amplificate în continuare printr-un "arbore complet de abilități" alimentat de relicve sfinte colecționabile. Mașinării medievale, inclusiv trebuchete, baliste și turnuri de arcași, vor fi de asemenea disponibile.
Deși seria Total War a fost o "mare inspirație" pentru unele dintre sistemele din Kingmakers, unitățile sunt "complet individuale și conduse de AI", comportându-se mai degrabă ca cele din Mount and Blade. Strategia este esențială, chiar dacă tancurile care distrug arhitectura secolului al XVI-lea au fost punctul central al trailerelor. Imagine relevantă
Control și perspectivă
În Kingmakers, puteți comuta perfect între strategia de sus în jos și lupta la persoana a treia în orice moment. În modul de sus în jos, veți avea control complet în stil RTS, similar cu Total War sau StarCraft, cu o cameră cu zoom profund. Se explorează și ideea comenzii la persoana a treia, unde ați alerga cu o "gardă de onoare", dar aceasta nu va fi disponibilă în Early Access.
Provocări și realism
Un aspect interesant este că, deși ești un mercenar călător în timp cu acces la cele mai bune echipamente militare moderne, nu vei trece prin tot ce vezi ca un cuțit fierbinte prin unt. Gloanțele pot face față ușor gloatei țărănești, dar ofițerii inamici cu abilități unice și diferite grade de armură vor fi mult mai dificil de înfruntat. Fiecare calibru are valori realiste de penetrare, așa că locul unde țintiți contează. Calibrele ușoare se vor lupta chiar și cu armura de bază, în timp ce calibrele medii spre grele pot penetra aliajul întărit sau de titan. Ofițerii de elită vor purta cea mai bună armură, așa că țintiți inteligent și pregătiți-vă pentru o provocare.
Alte detalii și viitorul jocului

Dev blog-ul detaliază și sistemul de moral, abilitatea de a lua prizonieri (pe care îi puteți răscumpăra, tortura sau executa după cum doriți) și prezența civililor pe câmpul de luptă. Tancurile nu sunt nicăieri de văzut, dar există o mențiune despre "amplasamente moderne, cum ar fi turelele Gatling", care sunt aparent desfășurate prin "grenade tactice".
Concentrarea pe strategie în primul dev blog este o alegere interesantă, având în vedere că Kingmakers s-a prezentat anterior ca un joc axat pe acțiune. Cu toate acestea, Redemption Road promite că are "mult mai multe de împărtășit" și încurajează comunitatea să sugereze subiecte pentru viitoarele actualizări. Unul dintre cele mai așteptate subiecte este, fără îndoială, utilizarea tancurilor în joc. Vezi trailerul
Dacă ești în căutarea unui nou PC de gaming, verifică recomandările noastre: Razer Blade 16, HP Omen 35L, Lenovo Legion Go S SteamOS ed., Minisforum AtomMan G7 PT, Meta Quest 3.