Modul Asalt aduce valuri nesfârșite de inamici în Warhammer 40,000: Space Marine 2

Space Marine 2: Modul Asalt aduce lupte nesfârșite!

Warhammer 40,000: Space Marine 2 Trygon update

Un nou patch aduce lupte nesfârșite bazate pe valuri în Warhammer 40,000: Space Marine 2 sub forma modului Asalt, alături de o serie de modificări de gameplay, elemente cosmetice noi și un ciocan tunător pentru clasa Bulwark.

Modul Asalt: Hoardă de inamici și lupte intense

Modul Asalt este o confruntare în stil hoardă, în care trei Space Marines înfruntă o varietate nesfârșită de Tyranizi și Chaos Marines. Modul se desfășoară pe trei sectoare prin care jucătorii se rotesc, completând misiuni secundare, îmbunătățind echipamentul între runde și chemând Space Marines și Garda Imperială în ajutor: sau chiar punând resurse la comun pentru a chema un Dreadnought, una dintre cele mai puternice mașini de ucis din 40K.

Fiecare al cincilea val se încheie cu o luptă cu un boss, uneori împotriva mai multor inamici de elită, iar jucătorii care supraviețuiesc 15 valuri în total sunt catapultați într-un mod nesfârșit cu dificultate crescută, resurse reduse și timpi de pregătire mai scurți. Se pare că nici măcar Roboute Guilliman, primarhul Ultramarines, "nu crede că victoria finală este probabilă - dar curajul tău va răsuna prin sălile eternității."

Optimizări și modificări de gameplay

Saber a testat acest mod, iar feedback-ul principal a fost legat de limita de timp a valurilor. Au fost "făcute câteva optimizări, astfel încât modul Asalt să poată dura mai mult", cu cronometre setate acum pe întreaga sesiune, iar timpul crește atunci când un val este învins. De asemenea, inamicii devin mai puternici mai repede în modul nesfârșit, astfel încât "jucătorii mor în luptă corectă, mai degrabă decât din cauza cronometrului". Dezvoltatorii cred că în viitor vor putea "să scape complet de cronometru."

Elemente cosmetice și Thunder Hammer pentru Bulwark

Modul Asalt și elementele cosmetice aferente sunt gratuite pentru toți jucătorii, dar patch-ul adaugă o serie de aspecte plătite: fanii capitolelor White Scars și Blood Angels, aveți grijă la portofele. Saber lucrează, de asemenea, la o actualizare "foarte mare" de personalizare, care va permite jucătorilor să schimbe părți de armură între clase, deși nu este gata pentru acest patch.

Un alt aspect important al patch-ului: clasa Bulwark va putea acum să folosească Thunder Hammer. Motivul? "Adăugăm această opțiune doar pentru că credem că va fi foarte cool."

Îmbunătățiri grafice și suport DLSS4

Noul patch adaugă, de asemenea, Ray Traced Ambient Occlusion și suport DLSS4 pentru "o mai bună upscalare [și] generare multiframe în setările NVIDIA pentru plăcile din seria 50xx". Există, de asemenea, o serie de modificări de arme și de gameplay în toate modurile. Notele complete ale patch-ului sunt aici.

Succesul Space Marine 2 și viitorul francizei

Space Marine 2 a fost un succes enorm pentru Saber și Games Workshop, vânzând peste șapte milioane de exemplare până în prezent. Games Workshop a spus deja "în mod clar căutăm următorul", care, probabil, va fi Space Marine 3, aflat în dezvoltare. Ne așteptăm ca suportul post-lansare să continue o bună perioadă de timp și pentru Space Marine 2: "Există surprize pe care nici măcar minerii de date nu le-au descoperit."

Read more