Monster Hunter Rise: Capcom răspunde criticilor și aduce conținut endgame mai devreme
Monster Hunter Rise: Capcom răspunde criticilor cu o actualizare majoră
Publicat pe 13 august 2024
Jocul Monster Hunter Rise a avut parte de o primire mixtă de la lansare, în special din cauza performanței pe PC, deși un patch recent a rezolvat parțial problemele de stuttering și shaders (From day one, with a much-needed patch). Pe lângă performanță, jucătorii au criticat și dificultatea jocului și lipsa de varietate a conținutului endgame.
Capcom a răspuns acestor critici într-o postare surprinzătoare pe X (fostul Twitter), anunțând că va muta mai multe elemente din roadmap-ul de dezvoltare pentru a îmbunătăți experiența jucătorilor. Actualizarea Ver.1.021, inițial planificată pentru începutul lunii august, va fi lansată pe 13 august și va include conținut endgame planificat inițial pentru o actualizare ulterioară.

Această actualizare va aduce un nou nivel de dificultate pentru quest-uri, un nou sistem de recompense sub formă de talismane cu abilități aleatorii pentru o mai mare varietate în construirea de build-uri, ajustări ale echilibrului armelor (acoperind mai multe arme decât era planificat inițial) și alte îmbunătățiri și ajustări, posibil inclusiv optimizări de performanță.
Este îmbucurător să vedem că Capcom ascultă feedback-ul comunității și își adaptează planurile de dezvoltare. Rămâne de văzut cum se va concretiza această creștere a dificultății. Vor fi versiuni mai dificile ale monștrilor Apex, Gore Magala și Arkveld, cu daune mai mari și viață mai multă? Sau va fi ceva mai semnificativ?
O posibilitate ar fi creșterea rezistenței la stagger a monștrilor de nivel inferior, care în prezent pot fi blocați ușor în stunlock de jucătorii experimentați. Introducerea unor versiuni de 8 stele pentru toți monștrii ar putea rezolva simultan problemele de varietate a conținutului și dificultate.
Viitorul Monster Hunter Rise
În timp ce Monster Hunter Rise continuă să aibă vânzări bune (perform incredibly well), gestul Capcom de a asculta feedback-ul fanilor și de a remedia problemele de la lansare este cu siguranță binevenit. Roadmap-ul de dezvoltare promite mai mulți monștri și "vânători provocatoare" până la sfârșitul anului, ceea ce comunitatea așteaptă cu nerăbdare de la încheierea conținutului cu Seregios și Lagiacrus la începutul lunii iulie. Se speculează că noile talismane vor oferi și bonusuri unice, nemaiîntâlnite până acum în serie, adăugând un strat suplimentar de complexitate la construirea de build-uri. De asemenea, se vorbește despre posibilitatea introducerii unor mecanici de vânătoare complet noi, care să ofere o experiență endgame cu adevărat unică.
