Silent Hill f: Controverse în rândul fanilor privind sistemul de luptă soulslike

Silent Hill f: Controversele din jurul sistemului de luptă "soulslike"

Silent Hill f Gameplay

Publicat pe [Data publicării]

Fanii Silent Hill sunt din nou divizați, de data aceasta din cauza sistemului de luptă "soulslike" din Silent Hill f. Cu cât mai multe trailere și imagini apar online înainte de lansarea din 25 septembrie, fanii analizează gameplay-ul. Deși știam deja că luptele se vor concentra mai mult pe lupta corp la corp și vor fi mai orientate spre acțiune în comparație cu Silent Hill 2 de anul trecut, fanii sunt îngrijorați de modul în care reacționează inamicii , de armele degradabile și de întâlnirile cu boss-ii "soulslike".

Unii fani laudă calitatea grafică și detaliile impresionante, dar își exprimă îngrijorarea cu privire la reacția inamicilor la lovituri. "Jocul arată superb, dar sunt puțin îngrijorat de cum vor reacționa inamicii la atacuri," a spus un jucător. Alții sunt complet împotriva abordării "soulslike", temându-se că aceasta va sacrifica esența seriei și va alunga fanii. "De ce transformă Silent Hill într-un soulslike?" s-a lamentat un fan. Există și cei care sunt prudenți, sperând că, deși sistemul de luptă este diferit, jocul va rămâne o experiență horror de calitate.

Arme degradabile și explorare

Nu este prima dată când seria experimentează cu arme degradabile, Silent Hill 4: The Room și Silent Hill Origins având și ele acest sistem. Însă, unii fani se tem că degradarea armelor va inhiba explorarea, descurajând jucătorii să caute resurse și detalii în lumea jocului.

Ecouri ale trecutului: Silent Hill 2 Remake

Aceste preocupări amintesc de reacțiile similare dinaintea lansării Silent Hill 2 Remake, care, în ciuda criticilor inițiale, s-a dovedit a fi unul dintre jocurile mele preferate din ultimii ani, conform recenziei Eurogamer pentru superbul remake de la Bloober Team. Rămâne de văzut dacă Silent Hill f va urma aceeași traiectorie.

O nouă poveste, o nouă locație

Silent Hill f a fost anunțat în 2022 ca parte a relansării seriei de către Konami, dar abia în martie 2025 am primit mai multe informații . Acum, după succesul lui Silent Hill 2 Remake dezvoltat de Bloober Team, Konami își îndreaptă atenția către acest nou titlu, plasat în Japonia anilor 1960.

Dezvoltat de Neobards Entertainment (care a contribuit anterior la jocurile Resident Evil de la Capcom), cu design de personaje și creaturi de Kera și un scenariu scris de Ryukishi07 (When They Cry), Silent Hill f promite o experiență unică. Protagonista, Shimizu Hinako, o adolescentă obișnuită, se trezește într-un oraș schimbat și învăluit în ceață. Va explora Ebisugaoka, un oraș rural, rezolvând puzzle-uri, luptând cu inamici bizari și luând decizii dificile cu consecințe importante pentru poveste. Atmosfera specifică seriei Silent Hill, combinată cu elementele noi introduse, creează un mister captivant care așteaptă să fie descoperit.

Everything We Know About Silent Hill f So Far

Read more

Skyblivion: Reconstrucția orașului Sutch și alte noutăți din jurnalul de dezvoltare

Skyblivion readuce la viață orașul pierdut Sutch din Oblivion După lansarea surprinzătoare a Oblivion Remastered, echipa din spatele modului Skyblivion a revenit cu un nou jurnal de dezvoltare, prezentând progrese remarcabile și diferențiind proiectul lor de remasterizare. Unul dintre cele mai ambițioase aspecte este reconstrucția orașului Sutch, inițial planificat pentru

By Constantine