Un fan al jocului Abiotic Factor creează animații de reîncărcare impresionante, lăudate chiar de directorul artistic
Animațiile unui fan pentru Abiotic Factor primesc laude de la dezvoltatori

Jocul de supraviețuire Abiotic Factor, inspirat de Half-Life, a fost lansat în versiunea 1.0 la începutul acestei săptămâni, primind recenzii extrem de pozitive pe Steam ('Overwhelmingly Positive') și un scor impresionant de 92 în recenzia noastră. Morgan Park, specialistul nostru, l-a numit "unul dintre cele mai bune jocuri de supraviețuire și crafting create vreodată și, de departe, favoritul meu", lăudând combinația sa de sisteme complexe de supraviețuire cu un arbore tehnologic vast și o ambientație în stilul Black Mesa, care recompensează constant explorarea.
Pe scurt, Abiotic Factor este excelent. Dar se pare că există încă loc de îmbunătățiri în cadrul GATE Research Facility. Aceasta nu este doar o părere generală, ci și a directorului artistic al jocului, Connor Moran, care a lăudat pe YouTube un fan pentru îmbunătățirea muncii lor într-o anumită zonă a jocului. Acest fan este Hoider, care are un canal YouTube dedicat creării de animații elaborate de reîncărcare. În descrierea videoclipului, Hoider spune că Abiotic Factor "a devenit unul dintre jocurile mele preferate din toate timpurile" și a petrecut ultimele șase luni creând propriile versiuni ale animațiilor convenționale de arme de foc din Abiotic Factor (pe care le veți găsi în joc alături de armele mai ciudate, care pot fi create).

Animațiile lui Hoider sunt concepute pentru a reflecta abilitatea de reîncărcare încorporată în Abiotic Factor - care face reîncărcarea mai rapidă și mai eficientă pe măsură ce se îmbunătățește - cu animații multiple care urmăresc parcursul personajului de la un om de știință timid la un supraviețuitor experimentat. De exemplu, animația inițială a pistolului arată personajul jucătorului care se chinuie să introducă încărcătorul în armă, în timp ce animația ulterioară este mult mai fluentă și mai competentă. Reîncărcările mele preferate sunt cele pentru revolver, unde omul de știință trece de la a scutura stângaci cartușele uzate din cilindru, la a schimba arma în cealaltă mână și a le scoate într-o singură mișcare sigură. Ca cineva care apreciază o reîncărcare bună în orice shooter, aceste animații sunt minunat de complexe, iar Moran, care a creat animațiile originale ale armelor pentru joc, nu ezită să-și împărtășească admirația. "Acestea sunt incredibile", scrie el în comentariile videoclipului. "Ai surprins perfect atmosfera pe care o doream cu fiecare reîncărcare și ai îmbunătățit-o. Mulțumesc pentru că ai împărtășit asta!"
Mi-ar plăcea să văd aceste animații transformate într-un mod, deși înțeleg că s-ar putea să nu fie la fel de simplu ca înlocuirea lor. În orice caz, având în vedere cât de tensionate pot fi uneori relațiile dintre jucători și dezvoltatori, este minunat să vezi o interacțiune atât de pozitivă între un designer și un fan. Acesta este un exemplu excelent de cum feedback-ul comunității poate îmbunătăți un joc, chiar și unul deja excelent precum Abiotic Factor. Sperăm ca dezvoltatorii să ia în considerare integrarea acestor animații în viitoarele actualizări, pentru a oferi jucătorilor o experiență și mai captivantă. De asemenea, demonstrează importanța comunicării deschise între creatori și jucători, un aspect crucial pentru succesul oricărui joc. Acest tip de colaborare poate duce la inovații neașteptate și la o experiență de joc mai bogată pentru toți.