WoW introduce un sistem de densitate a vrăjilor pentru o claritate vizuală îmbunătățită
WoW introduce sistem de densitate a vrăjilor pentru o claritate vizuală îmbunătățită
World of Warcraft continuă să facă îmbunătățiri vizuale, iar cea mai recentă adăugire este un sistem de "densitate a vrăjilor". Acesta oferă jucătorilor mai mult control asupra efectelor vizuale din joc, permițându-le să aleagă între "totul", "redus" și "esențial".

Sistemul anterior ajusta densitatea vrăjilor în funcție de rata de cadre, ceea ce însemna că jucătorii cu sisteme puternice vedeau toate efectele, indiferent de importanța lor. Noul sistem permite designerilor să controleze ce efecte vizuale sunt afișate, reducând astfel numărul de efecte care nu oferă informații utile jucătorului despre starea luptei.
Opțiunea "totul" afișează toate efectele de particule, în timp ce "redus" este optimizat pentru conținutul de raid și temniță, prioritizând informațiile importante, cum ar fi vindecările AoE benefice. Opțiunea "esențial" este destinată jucătorilor care au nevoie de cea mai mare reducere posibilă a efectelor vizuale.
Excepții și ajustări pentru PvP
Există câteva excepții de la noul sistem. Efectele propriilor vrăji ale jucătorului vor fi întotdeauna vizibile, la fel ca și cele ale NPC-urilor și jucătorilor inamici. Blizzard intenționează să ajusteze sistemul în funcție de modul în care funcționează PvP-ul, deoarece recunoaște că luptele PvP au criterii diferite pentru importanța efectelor vizuale.
Similar cu Final Fantasy XIV
Acest sistem este similar cu cel din Final Fantasy XIV, unde este o necesitate datorită animațiilor complexe și numeroase. În WoW, implementarea acestui sistem este un avantaj, deoarece permite designerilor de vrăji să creeze animații spectaculoase fără a sacrifica performanța, iar designerilor de întâlniri le oferă mai multă libertate în utilizarea indiciilor vizuale.
Potențiale probleme și beneficii
Cu toate acestea, există și potențiale probleme. WoW are o varietate mare de specializări, talente opționale și trinket-uri, așa că Blizzard va trebui să eticheteze corect efectele benefice ale vrăjilor, astfel încât jucătorii să știe să stea în raza lor de acțiune. Această modificare reprezintă o schimbare semnificativă în filosofia de design a jocului, dar este una benefică pentru claritatea vizuală și performanța jocului.
Alte îmbunătățiri
Pe lângă aceste îmbunătățiri, Blizzard a lucrat și la alte aspecte ale jocului, cum ar fi înlocuirea "swirlies" cu markere AoE clare. Aflați mai multe despre îmbunătățirile "swirlies". Aceste schimbări demonstrează angajamentul Blizzard de a îmbunătăți experiența jucătorilor și de a menține WoW unul dintre cele mai populare MMO-uri.